miercuri, 7 octombrie 2009

Început (O Chinuită Introducere)


Având în vedere că este prima mea postare aici și prima voastra vizită pe acest blog, presupun că ar trebui să fiu o buna gazdă si să fac o prezentare a ceea ce urmeaza să scriu, precum ar trebui desemenea, să dau măcar o nuanță de rațional celor ce vor urma.

Ei bine: sunt sigur că o sa vă simțiți foarte fain în compania cuvintelor mele, în vers (alb, negru, color) și dacă mă supăr chiar în proză (critica e binevenită bineînțeles, sunt deschis la orice fel de comentarii relevante). Sper deasemenea să vă încânte lectura recenziilor, prin care am să ridic pe înalte piedestaluri sau o să mânjesc plin de sarcasm, cu ouă și roșii stricate, diversele creații (ne)artistice ce vor avea (ne)norocul să imi treacă/să îmi fi trecut prin fața ochilor și urechilor! Urmează, sper eu, ca citind în acest blog acidele mele comentarii la adresa nenumăratelor subiecte ce ne umplu de umor negru existența, să vă simțiți aproape fără îndoială deranjați/ ofensați/ contrariați/ nervoși, dar mai ales mai senini!

Așadar, oricum ați percepe ce citiți aici, important e să nu uitați să... zâmbiți. E doar un blog până la urmă.

Pentru început, voi scoate de la naftalină câteva creații mai vechi; cu timpul vă vor încânta / deranja și postări proaspete sau legate de prezent.
Cam atât; lectură plăcută și ne vedem în episodul următor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu